Zajęcia, które prowadziłem wcześniej
Umieściłem tutaj listę wszystkich swoich poprzednich zajęć. Informacje na tej stronie są NIEAKTUALNE, a odsyłacze mogą być przestarzałe i nie działać. Trzymam tę listę tylko z powodów
Semestr letni 2024
Zajęcia stacjonarne
-
3D Animation,
WYK:A201,Wt[830-1000]; LAB:A015,Śr[1800-2000].
For Erasmus students and MSU INF-O students in their 8th and 10th semesters, the lecture will be conducted in English upon request. This session provides a general introduction to 3D graphics and Blender. The final assessment will consist of an individual animation project.
- Programowanie w języku Go,
WYK:1.14, Śr[1230-1400]
Wykład fakultatywny dla drugiego roku Informatyki Praktycznej (semestr 4). Podstawy programowania, przegląd języka od składni po zastosowania. Przedmiot kończy się egzaminem.
- Laboratorium języka Go,
LAB:3.11, Cz[1400-1530]
Zajęcia praktyczne z programowania dla trzeciej grupy drugiego roku Informatyki Praktycznej (semestr 4).
- Introduction to 3D graphics,
W+L:A015, Cz[830-1000]
Zajęcia z podstaw grafiki komputerowej + podstawy Blendera dla szóstego semestru pierwszego stopnia Informatyki Ogólnej. Tak zwany "krótki" przedmiot 15w+15l. Zajęcia częściowo mogą odbywać się po angielsku ze względu na studentów międzynarodowych.
Zajęcia niestacjonarne
- Seminarium magisterskie,
SEM:4.26/A319, So[1130-1300]
Zajęcia indywidualne dla magistrantów zapisanych na seminarium "Zastosowania Grafiki i Animacji".
- Grafika 3D,
WYK:D003,Nd[800-930]; LAB:A001,Nd[945-1115]
Zajęcia z podstaw grafiki komputerowej + podstawy Blendera dla magisterskich studiów niestacjonarnych (II stopnia), pierwszy i drugi rok łącznie.
- Programowanie w języku Rust,
WYK:A218,Nd[1345-1600]; LAB:A101,Nd[1615-1830]
Zajęcia dla studentów szóstego semestru studiów pierwszego stopnia. Wykład i pracownia z podstaw programowania w języku Rust, od zupełnych podstaw. Przegląd języka i jego unikalnych mechanizmów. Zakończenie w formie egzaminu.
Hmm, gdzieś mi wcięło zajęcia, które prowadziłem w semestrze zimowym na przełomie 2023/2024
Semestr letni 2023
W tym semestrze przeprowadziłem 537 godzin zajęć. Dodatkowe godziny dydaktyczne (tutoring, spotkania, mentoring, kursy które prowadzę lub szkolenia w których biorę udział) nie są tutaj wyszczególnione.
Studia stacjonarne
- Języki programowania, wtorek wykład 10-12, sala 3053 WPiA
Przedmiot przeznaczony jest dla studentów drugiego semestru Informatyki Ogólnej. Z racji tego, że remont budynku przeciąga się, musimy wyemigrować do sali na Wydziale Prawa i Administracji, gdzie będziemy gośćmi. Pomocna przy poznawaniu Go będzie znajomość języka C, a przede wszystkim zrozumienie podstawowych zasad programowania w językach imperatywnych. Ćwiczenia z tego przedmiotu prowadzi Michał Zakrzewski.
- Introduction to 3D graphics, wykład (EN): wtorek: 12-13, sala 3053 WPiA, pracownia (EN): wtorek: 18-20, sala 153
Jak sama nazwa przedmiotu wskazuje, jest to wprowadzenie do podstaw tworzenia grafiki 3D dla osób, które jeszcze nie miały z tymi tematami styczności. Wiadomości tutaj przekazane mają znaczenie w dziedzinach takich jak game-dev i pokrewne. Ćwiczenia w pracowni komputerowej są dla dwóch grup na zmianę, zajęcia co dwa tygodnie.
- Programowanie w języku Go, wykład: wtorek: 14-16, sala 1.14, lab: wtorek: 16-18 i czwartek: 8-10, sala 3.13
Przedmiot przeznaczony jest dla studentów czwartego semestru Informatyki Praktycznej (i tylko dla nich, dlatego zajęcia mogą odbywać się w nowym budynku Informatyki). Program przedmiotu jest bardzo podobny do programu "Języków programowania" które prowadzę na Informatyce Ogólnej.
- Animacja 3D, wykład: środa: 16-18, sala 51 MFI, pracownia: środa: 18-20, sala 51 MFI
Zajęcia ze wstępu do podstawowych technik animacji dla początkujących. Wskazana jest i bardzo pomocna wcześniejsza znajomość programu Blender lub przejście przez kurs Grafika 3D. Przedmiot jest przeznaczony dla studentów Informatyki Ogólnej na magisterskich studiach uzupełniających dziennych (czyli popularnie nazywany - 2 stopień).
Studia niestacjonarne
- Seminarium magisterskie. sobota 11:30-13:00, sala 302 MFI (lub 4.26 gdy w trybie "konsultacji")
Dla studentów pierwszego roku drugiego stopnia Informatyki Ogólnej. Seminarium nazywa się "Zastosowania Grafiki i Animacji". Celem jest przygotowanie do pracy magisterskiej w tematach związanych z zaawansowanym naukowym lub technicznym wykorzystaniem Blendera. Tylko dla osób zmotywowanych i naprawdę zainteresowanych rozwojem w tematach programistyczno-graficznych.
- Programowanie w języku Rust, wykład sala 301 w soboty: 13:30-15:45, pracownie w niedzielę lab. 137: grupa pierwsza: 11:00-13:15, druga: 8:30-10:45 UWAGA: godziny mogą się zmieniać!
Wykłady i pracownie z podstaw programowania w tym modnym języku przeznaczone są dla trzeciego roku pierwszego stopnia Informatyki Ogólnej prowadzonej w trybie zaocznym.
- Grafika 3D, zajęcia w niedzielę: pracownia 137, 2 rok: 14:00-15:30, 1 rok: 17:30-19:00, wykład sala 201: 1+2 rok: 15:45-17:15
Dla studentów drugiego stopnia studiów niestacjonarnych na kierunku Informatyka Ogólna, połączone oba roczniki. Podstawy komputerowej grafiki 3D dla początkujących.
- Środa, godz. 14-16, pokój 4.26. Pamiętaj, aby zapowiedzieć swoje przybycie np. drogą mailową.
Konsultacje
Semestr zimowy 2022/2023
- Programowanie w języku Ruby. wtorki Wyk:12-14,NFIL:258, Lab:14-16,MFI:52.
Zajęcia są co 2 tygodnie. Wykłady odbywają się w sali 258 w budynku Neofilologii UG. Ćwiczenia mamy w sali 52 w budynku MFI w ten sam dzień co wykład. Pierwsze zajęcia wykładowe są odwołane z powodu godzin dziekańskich (10-14) z powodu Inauguracji Roku Akademickiego. Spotykamy się jednak na ćwiczeniach lab. aby ustalić zasady pracy i zaliczenia. Przedmiot fakultatywny dla pierwszego stopnia studiów dziennych, raczej w formie lekko-zapoznawczej z kolejnym językiem programowania. Wskazana jest znajomość terminologii i technik programowania obiektowego.
- Wprowadzenie do Grafiki 3D. środa Wyk:12-14,II:1.14, Lab:16-18, II:3.05.
Jest to przedmiot fakultatywny dla studentów trzeciego roku Informatyki Praktycznej. Zajęcia odbywają się w budynku Instytutu Informatyki. Nie jest wymagane wcześniejsze przygotowanie graficzne. Przedmioty, które można wybrać po ukończeniu tego kursu to Animacje lub Symulacje 3D. Programem wykładowym jest Blender.
- Animacje 3D. Niedziela, zgodnie z rozkładem zajęć zaocznych. Wyk+Lab: MFI:137, godz. 17-20.
Zajęcia przeznaczone są dla pierwszego i drugiego roku II stopnia studiów niestacjonarnych. Ze względu na późną godzinę zakończenia tych zajęć czasami mogę pojawić się wcześniej, np. o 16, i wtedy drugi rok nie będzie musiał czekać na mnie przez dwie godziny ("okienko"). Ta sprawa jest oczywiście do ustalenia.
- Tutoring. Po umówieniu się indywidualnie.
Dodatkowe godziny pracy są przeznaczone na tutoring zgodnie z harmonogramem ustalanym indywidualnie z każdym uczestnikiem. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie Centrum Doskonalenia Dydaktycznego i Tutoringu (CDDiT ).
Semestr letni 2022
- Animacja 3D, on-line, poniedziałek 8-12
Wykład fakultatywny dla drugiego stopnia studiów dziennych, kontynuacja przedmiotu Grafika 3D prowadzonego wcześniej. Wymagana jest znajomość podstawowa programu Blender (w zakresie tworzenia grafiki statycznej).
- Grafika 3D, on-line, soboty, od 8 rano
Jest to wykład i ćwiczenia przeznaczone dla studentów II stopnia informatyki ogólnej ze studiów niestacjonarnych
- Grafika 3D, on-line, wtorek, od 8 rano
Przedmiot dla studentów informatyki ogólnej na 6 semestrze trzyletnich studiów dziennych. Przedmiot ten kończy się w dniu 26 kwietnia!
- Programowanie w języku Ruby, on-line, wtorek od 8 rano
Przedmiot dla studentów informatyki ogólnej na 6 semestrze studiów dziennych. Zajęcia rozpoczną się od dnia 10 maja (krótki przedmiot - 15h).
- Języki programowania, wykład on-line, środa, 8-10 rano
Wykład prowadzony dla studentów pierwszego roku, drugiego semestru na informatyce ogólnej studiów dziennych. Grupy ćwiczeniowe prowadzi inny wykładowca.
- Programowanie w języku Golang, wykład: poniedziałek 12-14, sala 1.14, pracownia: poniedziałek 14-16, sala 3.13
Przedmiot dla studentów 4 semestru studiów dziennych z informatyki praktycznej. Zajęcia trwają do drugiego maja (krótki przedmiot - 15h).
- Dodatkowe godziny pracy są przeznaczone na tutoring zgodnie z harmonogramem ustalanym indywidualnie z każdym uczestnikiem. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie Centrum Doskonalenia Dydaktycznego i Tutoringu (CDDiT).
Semestr zimowy 2021/2022
- Obciążenie: Golang: 15w+15ć+15ć, Grafika 3D: 30w+30ć, Symulacje 3D: 20w+20ć, Tutoring: 60h (planowane).
- Wykład: Programowanie w języku Golang, on-line, środa 8-10
Wykład fakultatywny dla piątego semestru Informatyki Praktycznej. Jest to krótki przedmiot (15h)! Ostatni wykład zaplanowany jest w dniu siedemnastego listopada.
- Ćwiczenia: Programowanie w języku Golang, on-line, środa 10-12, pracownia.
Ostatnia pracownia zaplanowana jest w dniu 17 listopada.
- Ćwiczenia: Programowanie w języku Golang, on-line, czwartek 14-16, pracownia.
Ostatnia pracownia zaplanowana jest w dniu 25 listopada.
- Wykład: Wprowadzenie do grafiki 3D, on-line, środa 12-14
Wykład fakultatywny dla piątego semestru Informatyki Praktycznej.
- Pracownia: Wprowadzenie do grafiki 3D, on-line, środa 14-16,
Pracownia/ćwiczenia do wykładu z grafiki.
- Wykład: Symulacje 3D, on-line, niedziela, 15:15-16:45, ćwiczenia: 17:00-18:30
Wykład dla studentów MSU (niestacjonarnych).
- Dodatkowe godziny pracy będą przeznaczone na tutoring indywidualny zgodnie z harmonogramem Centrum Doskonalenia Dydaktycznego i Tutoringu (CDDiT).
Semestr letni 2021
-
Języki programowania, on-line, czwartek: 12-14.
Wykład dla drugiego semestru informatyki ogólnoakademickiej.
-
Języki programowania, on-line, czwartek: 14-16.
Pracownia. Zajęcia dla grupy 1I3.
- Grafika 3D, studia stacjonarne, piątek: 8-10.
Wykład online!
- Grafika 3D, studia stacjonarne, piątek:
10-12 .Pracownia on-line.
- Seminarium licencjackie, studia stacjonarne, piątek: 12-14.
Zajęcia dla grupy 3I1
- Grafika 3D, soboty: 15:15-16:45 wykład, 17:00-18:30 ćwiczenia.;
Zajęcia G3DZ on-line, studia niestacjonarne. Terminy zjazdów: 27.II, 6.III, 20.III, 27.III, 10.IV, 24.IV, 8.V, 15.V, 29.V, 12.VI.
- Grafika komputerowa, Podyplomowe Studium Podstaw Informatyki, piątek: 14:00-20:00..
Zajęcia PSPI on-line, w wybrane dni: 5.III, 26.III, 16.VI, 7.V, 28.V. Przedmiot kończy się zaliczeniem.
Semestr zimowy 2020/2021
- Projekt Zespołowy 1, on-line, wtorek: 11-13.
Te zajęcia są przeznaczone dla grupy z 3 roku studiów I stopnia INF. Sprawdź, czy zapisano Cię na zajęcia do mnie, i dołącz klikając na link do zajęć.
- Projekt Zespołowy 2, on-line, czwartek: 13-15.
Zajęcia przeznaczone dla II stopnia INF, dla pierwszego roku (stary 4 rok). Jeżeli zapisano Cie na nie, zapraszam!
- Animacja 3D, on-line, sobota:
15:15-16:45 .Daty zajęć: 10.X, 24.X, 7.XI, 14.XI, 28.XI, 5.XII, 19.XII, 9.I, 16.I oraz ostatnie spotkanie w dniu 23.I.
Semestr letni 2020
- Grafika 3D, wykład, MFI, s.2, Pt:8-10.
- Grafika 3D, lab MFI, s.39, Pt:10-14.
- Seminarium mgr, MFI s.310, spotkania indywidualne wg. ustaleń.
- Tutoring akademicki: do ustalenia, wolny 1 slot.
Semestr zimowy 2019/2020
- Projekt Zespołowy, grupa 4I2, MFI, s.25, Śr:14-16.
- Systemy operacyjne, grupa 2I5, MFI, s.39, Śr:16-18.
- Symulacje 3D, wykład, MFI, s.310, Pt:8-10.
- Symulacje 3D, lab MFI, s.39, Pt:10-12.
- Seminarium mgr, MFI s.122, godziny spotkań: Śr:12-14, Cz:14-15, Pt:12-14 lub tak, jak to wcześniej ustaliliśmy
- Tutoring akademicki: Śr:8-9:30, Śr:10-11:30, Cz:8:30-10.
Semestr letni 2019
- Animacje 3D, wykład: s.209, śr.14-16.
- Animacje 3D, laboratorium: s.110, śr.16-18.
- Seminarium mgr, s.328, cz.8:30-10:00.
- Animacje 3D niestacjonarne, wykład: s.2, 15:30-17:00, laboratorium: s.25, 11:45-13:15 oraz s.25 17:15-18:45.
- Seminarium mgr niestacjonarne, s.310, 13:45-15:15
- Technologie internetowe, dla PSPI, piątki 13-18, 5 zjazdów, s.301
- MOŻLIWE są dodatkowe konsultacje dla grupy seminaryjnej po uprzednim UMÓWIENIU się. Zapraszam we środy, od godz. 12 do 14. Normalne konsultacje można próbować przeprowadzić tak jak jest napisane poniżej.
- Zakończony Kurs Tutorski 1 stopnia w Collegium Wratislaviense.
Semestr zimowy 2018/2019
- Zaawansowane języki programowania, czwartek, grupa 4L4, s.110, godz. 8:30-10:00.
- Zaawansowane języki programowania, czwartek, grupa 4L2, s.110, godz.14:00-16:00.
- Zaawansowane języki programowania, czwartek, grupa 4L1, s.110, godz.16:00-18:00.
- Wykład: Grafika 3D (dodatkowa grupa), piątek, s.47, godz. 12:00-14:00.
- Pracownia: Grafika 3D, piątek, s.29, godz. 14:00-16:00.
Semestr letni 2018
- Animacja 3D, pracownia 25, środa 10:15-12:00;
- Animacja 3D, wykład, s.323, środa 8:30-10:00;
- Grafika 3D, zajęcia na studiach zaocznych MFI INF.
Semestr zimowy 2017/2018
- Zaawansowane języki programowania, pracownia 29, grupa 4I3, środa 8:30-10:00;
- Zaawansowane języki programowania, pracownia 29, grupa 4I2, środa 12:00-14:00;
- Zaawansowane języki programowania, pracownia 29, grupa 4I4, piątek 8:30-10:00;
- Programowanie obiektowe, pracownia 29, grupa 2I1, środa 10:00-12:00;
- Projekt Zespołowy, pracownia 29, grupa 4I1, piątek 10:00-13:00.
- Zastosowania współczesnej informatyki, pracownia 109, czwartek 8:00-9:30, grupa ze specjalności "Przetwarzanie języka naturalnego", WH FA UG
- GALERY - nieformalne, planowe spotkania dla wszystkich, którzy chcą zrobić coś fajnego. Obecnie wznawiam trzecią edycję. Pierwsze spotkanie: piątek, 13 października, o 13:13, sala 109! Spotkania trwać mogą najpóźniej do 17 tego samego dnia :)
Semestr letni 2017
- Grafika 3D, wykład: czwartek 8:30-10:00, aula 2, pracownia komputerowa: piątek, 12:15-14:00 laboratorium 110.
- Podstawy animacji, ćwiczenia dla grupy z dziennikarstwa, WNS:S460, czwartek 15:00.
Semestr zimowy 2016/2017
- Systemy Operacyjne, laboratorium, środa, godz. 14, sala 39, grupa 2I3.
- Środowisko programisty, laboratorium, środa, godz. 16, sala 29, grupa 1I3, oraz piątek, godz. 12, sala 29, grupa 1I4.
- Projekt zespołów, laboratorium, czwartek, godz. 14, sala 25, grupa 4I1.
- Programowanie obiektowe, laboratorium, piątek, godz. 10, sala 51, grupa 2I1.
Semestr letni 2016
- Staż naukowy do końca maja 2016 w Appalachian State University.
- Zajęcia: "Freedom, Art and Data", team-teaching with prof. Mark Nunes, LLC. Classes: Thu 11-12:20, Lab 215, Thr 11-12:20, Lab 215, Dunkin Hall, Appalachian State University
- Mój adres: 224 Quail Drive, Apt #1, Boone 28606, North Carolina, USA, lub: arlukowiczpr@appstate.edu
- Dodatkowo: Blender Workshops for staff and students, OpenSource presentations, visualizations, etc.
Semestr zimowy 2015/2016
- Grafika 3D: wykład: pt.8:30-10 s328, lab: cz.8:30-10 s110.
- Projekt Zespołowy: cz.14-16 s110 (lub konsultacyjnie s121).
- Seminarium Zakładu Sztucznej Inteligencji: cz.12-14 s122.
- Dyżur instytutowy: cz.10-12, s121.
- Konsultacje: pt.10-12, s121.
- Zajęcia ze mną trwają tylko do grudnia, G3D zostanie zakończona, PZ przejęty (zastępstwo: Omer Sakarya).
Semestr letni 2015
- Animacja 3D: wykład: cz.8-10 s327, lab: cz.10-12 s109.
- Seminarium Zakładu Sztucznej Inteligencji: cz.12-14 s122.
- Seminarium magisterskie: wt.14-16 (8 magistrantów, argh!).
- Konsultacje: cz.10-12, s109 lub s121.
- Galery: na razie bez zajęć - brak zgłoszeń ze szkół o zainteresowaniu tematem
Semestr zimowy 2014/2015
- Grafika 3D: wykład: wt.16-18 s1, lab: wt.14-16 s109, cz.8:30-10 s109, egzamin: cz.201502051000 s121.
- Projekt Zespołowy: wt.8:30-11 s51.
- Seminarium Zakładu Sztucznej Inteligencji: cz.12-14 s122.
- Seminarium magisterskie: wt.12-14 s310 (8 magistrantów).
- Konsultacje (i kawa instytutowa): cz.10-12, s121.
- Galery: zajęcia dopiero od listopada, jeżeli w ogóle (w planie trochę brak miejsca).
Semestr letni 2014
- Grafika 3d, wykład Cz:12-14 s.116, lab. Cz:14-16 s.109 gr.2, Pt:12-14 s.109 gr.1
- Animacja 3d, wykład Pt:8-10 s.227, lab. Pt:10-12 s.109
- Perl, zajęcia Cz:16-18 s.
- Seminarium, Pt:14-16 s.122
- Konsultacje, Cz:11-12, pokój 121.
- Galery - w ramach GameForge - Pt:16-18 s.109
- Opieka nad "kołem naukowym" GameForge.
Semestr zimowy 2013/2014
- Projekt zespołowy II, gr. 4IC, s.51, Pt. 9-12 (wykład: dr Kuba Neumann)
- Wstęp do programowania, gr. 1IF, s.110, Pt. 11-13 (wykład: dr Stefan Sokołowski)
- Zaawansowane języki programowania, gr. 4IE, s.210, zajęcia Pn-Pt w godz. 16-18.
- Konsultacje, Cz:11-12, pokój 121.
- Opieka nad "kołem naukowym" GameForge.
Semestr letni 2013
- Grafika 3D, pracownie (s109) we czwartek: 8-10, 14-16, 16-18, wykład: cz. 12-14, s2
Uwaga: termin oddawania pracy: czwartek: 10:00+, pok. 121 (jest to tzw. pierwszy termin egzaminu). - Introduction to high performance computing, zajęcia kwietniowe, pn-pt, 16-18 (konflikty w planie będziemy rozwiązywać)
- Perl, s153, śr. 16-18
- Konsultacje, Cz:11-12,s.323.
- Opieka nad kołem naukowym GameForge.
Semestr zimowy 2012/2013
- Zaawansowane języki programowania, pn-pt:12-14,16-18, lab:137, grupy 4IB,4ID.
- Obliczenia na kartach graficznych, wykład: pn:14-16, s:2, pracownia: pt:8-10,lab:109
- Konsultacje, Cz:11-12,s.323.
- Opieka nad kołem naukowym GameForge.
Semestr letni 2012
- Obliczenia na kartach graficznych, wszystko w poniedziałki, wykład: 16-18, s.227, lab: 8-10, 14-16, lab.109.
- Animacje 3D, poniedziałek: wykład: 10-12, s.227, lab:12-14, s.109.
- Konsultacje, Cz:12-14,s.323.
- Opieka nad drugim rokiem II stopnia informatyki.
- Opieka nad kołem naukowym GameForge.
Semestr zimowy 2011/2012
- Metody programowania, lab (spotkania obu grup codziennie w lab:137, dokładne godziny zajęć podane są w plan.inf.ug.edu.pl.
- Perl - programowanie, wykład: śr:10-12 s2, pracownie: śr.12-14,14-16,16-18, lab.109, zajęcia od 30.IX!
- Konsultacje, Cz:12-14,s.323.
- Opieka nad drugim rokiem II stopnia informatyki.
- Opieka nad kołem naukowym GameForge.
Semestr letni 2011
- Zaawansowane obliczenia na kartach graficznych - spotkania: Pn:14-16,s.109.
- Grafika wykład: Pt:10-12,s.209, pracownia Pt:12-14,s109.
- Konsultacje, Cz:12-14,s.323.
- Opieka nad pierwszym rokiem II stopnia informatyki.
- Poprawka z przedmiotu 'Grafika': czwartek, 20110915, godz. 12-14, p.323.
Semestr zimowy 2010/2011
- Perl - programowanie - wykłady: Wt:14-16,s.2, pracownie: Pn:14-16,s.109, Śr:8-10,s.210, Śr:10-12,s.210.
- Wstęp do programowania - 1 rok(!), lab. Pt:10-12,s.39
- Zajęcia zakończone: Metody programowania - lab. Pn-Sr:8-10,Cz:10-12,Pt:8-10,s.110.
- Wykład zakończony: Programming computers and large matrix computation, Pn-Sr:16-18,s.2;Cz:12-14,s.2;Pt:10-12,s.116. - wykład po angielsku prof.wiz. Janusz Kowalik USA
- Zastępstwo w listopadzie: Wstęp do programowania - 1 rok INF, 2 gr. lab. Pt:12-16
- Konsultacje, Cz:12-14,s.323.
- Opieka nad pierwszym rokiem II stopnia informatyki.
Semestr letni 2010
- Animacja 3d - Wykład Pn:14-16,s.208, lab Pn:10-12,s.29, 16-18,s.29
- Introduction to high performance computing, zajęcia: 12-30 kwietnia, s.51.
- wykład po angielsku prof. Janusz Kowalik USA - Konsultacje, Cz:12-14, s.323.
Semestr zimowy 2009 / 2010
- Grafika 3d - wykład w piątki, 12:15, sala 2, ćwiczenia: Pt, 10:15, s 29, 14:15,s.39, 16:15,s.39
- Parallel Computing - wykład prof. Janusz Kowalik, pracownia w sali 51. Ten przedmiot realizowany jest w trybie przyspieszonym w ciągu trzech tygodni października.
- Konsultacje, Cz, 12-14, s.323.
Semestr zimowy 2008/2009
- Grafika 3d - wykład w poniedziałki, 8:30, sala 51, ćwiczenia: Pn,12:15,s.29, 16:15,s.29
- Projekt zespołowy - pracownia Pn 14:15-16:00,s.29
- High Performance Computing - wykład prof. Janusz Kowalik, pracownia w sali 51. Ten przedmiot realizowany jest w trybie przyspieszonym w ciągu jednego miesiąca, codziennie zgodnie z ustalonym wspólnie ze studentami planem zajęć.
Semestr 1 2008/2009 (zimowy)
- Architektura serwisów internetowych (wykład dr Włodzimierz Bzyl),
- Obliczenia równoległe - wykład prof. Janusz Kowalik (przedmiot zakończony)
- Projekt zespołowy - pracownia (pierwsze zajęcia: 20081030:0830,s51)
Semestr 2 2007/2008 (letni)
- Inżynieria serwisów internetowych (wykład dr Włodzimierz Bzyl),
Pracownie: wtorek, s.29, 12:00-13:30, 13:30-15:00, środa, s.110, 14:00-15:30 - Seminarium: Zaawansowane przetwarzanie danych (kontynuacja), dr Piotr Arłukowicz,
Oficjalnie spotkania: środa, s.110, 15:30-17:00
Semestr 1 2007/2008 (zimowy)
- Seminarium - Zaawansowane Przetwarzanie Danych, dr Piotr Arłukowicz,
pracownia s.29, Cz. 12:00-14:00 - Inżynieria oprogramowania, wykład dr Marka Bednarczyka s.1, Wt. 15:00-17:00
pracownia: s.29, Wt. 8:30-10:00 oraz 10:00-11:30 - Projekt zespołowy, dr Piotr Arłukowicz,
pracownia s.108, Wt. 14:00-17:00 - Konsultacje, s.323, Cz. 14:00-16:00
Semestr 2 2006/2007 (letni)
- Perl - Programowanie, wykład monograficzny: s.1, Cz. 14:00-16:00, Ćwiczenia: s.108, Śr. 14:00-16:00, s.110; Cz. 16:00-18:00
- Seminarium - Zaawansowane Przetwarzanie Danych, s. 110, Śr. 10:00-12:00
Semestr 1 2006/2007 (zimowy)
- Wykład monograficzny - Perl: Programowanie,
dr Piotr Arłukowicz, stare namiary: wykład, s.2, cz. 14-16, ćw. s.29, cz. 8-10, s.110, cz. 12-14
Semestr 2 2006
- Zaawansowane języki programowania, część pierwsza wykładu: dr Piotr Arłukowicz (perl), część druga: dr hab. Christoph Schwarzweller (scheme)
Wykład: s.3, Pn, 14:00-16:00, Ćwiczenia: s.110, Śr. 8:00-10:00. - Algorytmy i struktury danych, dr Paweł Pączkowski.
Ćwiczenia: s.29, Śr. 12:00-14:00 - XML, dr hab. Joanna Jędrzejowicz, prof. UG
Ćwiczenia: s.29, Cz. 8:00-10:00
Semestr 1 2006/2007
- Algorytmy i struktury danych, dr Paweł Pączkowski.
- Wstęp do programowania, dr inż. Jerzy Skurczyński.