Zad 0. Uruchomić programy Pana Sokołowskiego Zad 1. Zmodyfikować program Pana Sokołowskiego tak aby rysowaĹ‚ kwadrat z linii o środku w punkcie (0,0,0) Zad 2. Prosta animacja: Spowodować żeby ten kwadrat przemieszczał się po ekranie na zasadzie kąt padania równy kątowi odbicia. W tym celu zmodyfikuj plik wprawki9.c Pana SokoĹ‚owskiego, a dokĹ‚adniej: powoĹ‚aj zmienne globalne x i y ktĂłre bÄ™dÄ… współrzÄ™dnymi kwadratu w funkcji twarz wstaw rysowanie kwadratu w miejscu x,y a zakomentuj kod ktĂłry tam jest,a w funkcji timer napisz jak majÄ… siÄ™ zmieniać współrzÄ™dne tak by kwadrat siÄ™ poruszaĹ‚ w ramach okna. Stare wskazĂłwki poniĹĽej (sĹ‚abe :), choć rozwiÄ…zanie powyĹĽej jest analogiczne) Wskazówka1: na przemian rysuj przemieszczony obiekt i zmazuj go rysując obiekt o kolorze tła w tym samym miejscu. Wskazówka2: w celu odświeżania wykorzystaj funkcję usleep z odpowiedniego pliku nagłówkowego. Funkcja ta oblicza czas w mikrosekundach. Zad 3. Spowodować aby po naciśnięciu odpowiednich klawiszy, pojawiły się w (różnych miejscach ekranu) przeszkody na drodze kwadratu w postaci różnych figur geometrycznych ('t' - trójkąt, 'r' - trapez, 'w' - równoległobok)