Propozycje tematów/tematyki prac magisterskich (III 2017) [Uwaga! Część artykułów dostępna wyłącznie z sieci UG]
  1. Gra w policjantów i złodziei jako przykład gry na grafach (Z)
  2. Gra na grafach Maker-Breaker (Z)
  3. Problem strażaka (Z)
  4. Kolorowanie r-sprawiedliwe (Z)
  5. Kolorowanie gwiazdowe (ang. star coloring) artykuł 1 artykuł 2 (Z)
  6. Problem drzewiastości wierzchołkowej grafu (ang. arboricity)
  7. Problem listowej drzewiastości grafu (ang. list arboricity)
  8. Listowe kolorowanie grafu (ang. choosability)
  9. Produkty grafowe – przykłady oraz wybrane problemy
  10. Algorytmy weryfikacji przynależności do wybranych klas grafów artykuł 1 artykuł 2 (Z)
  11. Wybrane problemy teoriografowe dla grafów cięciwowych (lub dla innych klas grafów)
  12. Problem zbioru wierzchołków rozrywających cykle w grafie (ang. feedback vertex set problem) (Z)
  13. Problem bipartyzacji grafu
  14. Problem zliczania zbiorów niezależnych w grafie (ang. counting of independent sets) artykuł 1 artykuł 2
  15. Gra na grafach Client-Waiter (Picker-Chooser) artykuł 1 artykul 2 (Z)
  16. Problem skojarzenia doskonalego w grafie (ang. perfect matching problem) artykuł 1 artykuł 2
  17. Szeregowanie zadań na maszynach dedykowanych (ang. open shop) na użytek układania planu zająć (Z)
  18. Asymetryczny problem komiwojażera (Z)
  19. Algorytm Micali-Vazirani wyznaczania maksymalnego skojarzenia w grafie.