W tabelach podano godziny rozpoczęcia zajęć. Wszystkie zajęcia trwają 90 minut.
Wykłady w sali 1.43 w budynku Wydziału Filologicznego i Historycznego, z wyjątkiem wykładów w środy o 15.00, które będą w sali 0.24 w budynku Wydziału Neofilologii.
Ćwiczenia w sali A320 w budynku Matematyki, Fizyki i Informatyki.
| Wtorki | Październik | Listopad | Grudzień | Styczeń | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 7 | 14 | 21 | 28 | 4 | 18 | 25 | 2 | 9 | 16 | 23 | 13 | 20 | 27 | |
| Ćw. Komunikacja w klasie szkolnej dr Szymon Dąbrowski |
8.00 | 8.00 | ||||||||||||
| Ćw. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym. Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży mgr Dorota Brzezińska |
8.00 | 8.00 | 8.00 | 8.00 | 8.00 | |||||||||
| Ćw. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska |
9.45 | 9.45 | ||||||||||||
| Ćw. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka |
9.45 | 9.45 | ||||||||||||
| Ćw. Komunikacja spersonalizowana dr Piotr Dąbrowski |
9.45 | 9.45 | ||||||||||||
| W. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska |
9.45 | |||||||||||||
| W. Szkoła i system edukacji dr Joalanta Gałecka |
11.30 | 11.30 | 11.30 | 11.30 | ||||||||||
| W. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka |
11.30 | |||||||||||||
| W. Nauczyciel jako wychowawca klasy dr Małgorzata Obrycka |
11.30 | 11.30 | 11.30 | 11.30 | ||||||||||
| Środy | Październik | Listopad | Grudzień | Styczeń | |||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 8 | 15 | 22 | 29 | 12 | 19 | 26 | 3 | 10 | 17 | 7 | 14 | 21 | 28 | |
| W. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska |
13.15 | ||||||||||||||
| W. Komunikacja w klasie szkolnej dr Szymon Dąbrowski |
13.15 | ||||||||||||||
| W. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Marcin Szulc, prof. UG |
13.15 | ||||||||||||||
| W. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka |
13.15 | ||||||||||||||
| W. Praca z uczniami z doświadczeniem migracyjnym dr Dorota Jaworska |
13.15 | 13.15 | |||||||||||||
| W. Nauczyciel i jego samorozwój dr Marcin Szulc, prof. UG |
13.15 | 13.15 | |||||||||||||
| W. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Justyna Michałek-Kwiecień |
15.00 | 15.00 | 15.00 | ||||||||||||
| W. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży prof. dr hab. Małgorzata Lipowska |
15.00 | 15.00 | 15.00 | ||||||||||||
| W. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Marcin Szulc, prof. UG |
15.00 | 15.00 | 15.00 | ||||||||||||
| W. Komunikacja spersonalizowana dr Piotr Dąbrowski |
16.45 | 16.45 | |||||||||||||
| W. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej dr Dorota Godlewska-Werner |
16.45 | 16.45 | 16.45 | ||||||||||||
Ostatnia aktualizacja: 21 października 2025, 8.45