Wtorki

Wykłady: Wydział Filologiczny, sala 1.43
Ćwiczenia: Wydział Nauk Społecznych, sala B114

5 XI8.00W. Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji
dr Joalanta Gałecka
9.45Ćw. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie
dr Sandra Makowska
11.30Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Iwanowska
19 XI8.00W. Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji
dr Joalanta Gałecka
9.45Ćw. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie
dr Sandra Makowska
11.30Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Iwanowska
26 XI8.00W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie
dr Sandra Makowska
9.45Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja w klasie szkolnej
dr Paweł Śpica
11.30Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Iwanowska
3 XII8.00W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie
dr Sandra Makowska
9.45Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja w klasie szkolnej
dr Paweł Śpica
10 XII8.00W. Komunikacja w edukacji. Komunikacja w klasie szkolnej
dr Paweł Śpica
9.45Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana
dr Piotr Dąbrowski
17 XII9.45Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana
dr Piotr Dąbrowski
7 I8.00W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy
dr Paweł Śpica
9.45Ćw. Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy
dr Jolanta Gałecka
14 I8.00W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy
dr Paweł Śpica
9.45Ćw. Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy
dr Jolanta Gałecka
21 I8.00W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy
dr Paweł Śpica
11.30Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Iwanowska
28 I8.00W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy
dr Paweł Śpica
11.30Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Iwanowska

Środy

Wykłady o 13.15: Wydział Filologiczny, sala 1.43,
Wykłady o 15.00 i 16.45: Wydział Filologiczny, sala 0.21

6 XI13.15Szkoła i nauczyciel. Nauczyciel i jego samorozwój
dr Marcin Szulc, prof. UG
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Justyna Michałek-Kwiecień
13 XI13.15Szkoła i nauczyciel. Nauczyciel i jego samorozwój
dr Marcin Szulc, prof. UG
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Justyna Michałek-Kwiecień
20 XI13.15Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy
dr Jolanta Gałecka
15.00Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami z doświadczeniem migracyjnym
dr Dorota Jaworska
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Justyna Michałek-Kwiecień
27 XI13.15Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy
dr Jolanta Gałecka
15.00Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami z doświadczeniem migracyjnym
dr Dorota Jaworska
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr prof. dr hab. Małgorzata Lipowska
4 XII13.15Komunikacja w edukacji. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej
dr Dorota Godlewska-Werner
15.00Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji
dr Joalanta Gałecka
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr prof. dr hab. Małgorzata Lipowska
11 XII13.15Komunikacja w edukacji. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej
dr Dorota Godlewska-Werner
15.00Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji
dr Joalanta Gałecka
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr prof. dr hab. Małgorzata Lipowska
18 XII13.15Komunikacja w edukacji. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej
dr Dorota Godlewska-Werner
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Nowacka
8 I13.15Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana
dr Piotr Dąbrowski
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr Magdalena Nowacka
15 I13.15Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana
dr Piotr Dąbrowski
16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr hab. Marcin Szulc, prof. UG
22 I16.45Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży
dr hab. Marcin Szulc, prof. UG

W tabelach podano godziny rozpoczęcia zajęć. Wszystkie zajęcia trwają 90 minut.
Ostatnia aktualizacja: 29 października 2024, 14:10