Wykłady: Wydział Filologiczny, sala 1.43
Ćwiczenia: Wydział Nauk Społecznych, sala B114
5 XI | 8.00 | W. Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji dr Joalanta Gałecka |
9.45 | Ćw. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska | |
11.30 | Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Iwanowska | |
19 XI | 8.00 | W. Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji dr Joalanta Gałecka |
9.45 | Ćw. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska | |
11.30 | Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Iwanowska | |
26 XI | 8.00 | W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska |
9.45 | Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja w klasie szkolnej dr Paweł Śpica | |
11.30 | Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Iwanowska | |
3 XII | 8.00 | W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami zaniedbanymi i zagrożonymi społecznie dr Sandra Makowska |
9.45 | Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja w klasie szkolnej dr Paweł Śpica | |
10 XII | 8.00 | W. Komunikacja w edukacji. Komunikacja w klasie szkolnej dr Paweł Śpica |
9.45 | Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana dr Piotr Dąbrowski | |
17 XII | 9.45 | Ćw. Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana dr Piotr Dąbrowski |
7 I | 8.00 | W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy dr Paweł Śpica |
9.45 | Ćw. Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka | |
14 I | 8.00 | W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy dr Paweł Śpica |
9.45 | Ćw. Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka | |
21 I | 8.00 | W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy dr Paweł Śpica |
11.30 | Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Iwanowska | |
28 I | 8.00 | W. Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Nauczyciel jako wychowawca klasy dr Paweł Śpica |
11.30 | Ćw. Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Iwanowska |
Wykłady o 13.15: Wydział Filologiczny, sala 1.43,
Wykłady o 15.00 i 16.45: Wydział Filologiczny, sala 0.21
6 XI | 13.15 | Szkoła i nauczyciel. Nauczyciel i jego samorozwój dr Marcin Szulc, prof. UG |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Justyna Michałek-Kwiecień | |
13 XI | 13.15 | Szkoła i nauczyciel. Nauczyciel i jego samorozwój dr Marcin Szulc, prof. UG |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Justyna Michałek-Kwiecień | |
20 XI | 13.15 | Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka |
15.00 | Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami z doświadczeniem migracyjnym dr Dorota Jaworska | |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Justyna Michałek-Kwiecień | |
27 XI | 13.15 | Szkoła i nauczyciel. Bycie nauczycielem: koncepcje, role, rozwój zawodowy dr Jolanta Gałecka |
15.00 | Praca opiekuńczo-wychowawcza nauczyciela. Praca z uczniami z doświadczeniem migracyjnym dr Dorota Jaworska | |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr prof. dr hab. Małgorzata Lipowska | |
4 XII | 13.15 | Komunikacja w edukacji. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej dr Dorota Godlewska-Werner |
15.00 | Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji dr Joalanta Gałecka | |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr prof. dr hab. Małgorzata Lipowska | |
11 XII | 13.15 | Komunikacja w edukacji. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej dr Dorota Godlewska-Werner |
15.00 | Szkoła i nauczyciel. Szkoła i system edukacji dr Joalanta Gałecka | |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr prof. dr hab. Małgorzata Lipowska | |
18 XII | 13.15 | Komunikacja w edukacji. Psychologiczne podstawy komunikacji interpersonalnej dr Dorota Godlewska-Werner |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Nowacka | |
8 I | 13.15 | Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana dr Piotr Dąbrowski |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr Magdalena Nowacka | |
15 I | 13.15 | Komunikacja w edukacji. Komunikacja spersonalizowana dr Piotr Dąbrowski |
16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr hab. Marcin Szulc, prof. UG | |
22 I | 16.45 | Rozwój ucznia: jego konteksty oraz zagrożenia. Rozwój dzieci i młodzieży w aspekcie emocjonalno-społecznym i poznawczym Zaburzenia rozwoju psychospołecznego i emocjonalnego dzieci i młodzieży dr hab. Marcin Szulc, prof. UG |
W tabelach podano godziny rozpoczęcia zajęć. Wszystkie zajęcia trwają 90 minut.
Ostatnia aktualizacja: 29 października 2024, 14:10