Ułamki - ciąg dalszy

Zadanie 2. (Liczby Ułamkowe) Zdefiniować klasę LiczbaU do reprezentowania liczb ułamkowych. Liczba ułamkowa będzie reprezentowana przez pola: calosci typu int, oraz czescU typu Ulamek . Ułamek zapisany w czescU ma mieć licznik < mianownik. Zdefiniować konstruktory dla nowej klasy oraz metody:

(metodę dodaj() pomijamy tym razem).

Metody ty nie powinny modyfikować swojego argumentu (ale moga utworzyć jego kopię). Mogą być też przydatne pomocnicze metody. Podać przykłady użycia zdefiniowanych metod w programiku testowym.

Zadanie 3. (modyfikator private)

W pliku P.java jest przyład wyjaśniający znaczenie modyfikatora private.

Zadanie 3 polega na modyfikacji rozwiązania zadania 2. Dopisać modyfikator private do definicji pól licznik, mianownik i calosci, w klasach Ulamek i LiczbaU czyli private int licznik itd. Konieczne będzie też dostarczenie metod akcesorow (jak w przykładzie P.java) i użycie ich zamiast bezpośrednich odwołań do pól licznik i mianownik