Graficzny Interfejs

W pliku GIdoObl.java znajduje się przykładowy program ilustrujący styl programowania, w którym rozdzielona jest klasa realizująca obliczenia, czy modelująca jakiś system, od klasy dającej interfejs graficzny dla użytkownika.

W pliku Konto.java znajduje sie klasa modelujaca proste konto bankowe.

Zadanie 1. Dorobić interfejs graficzny do klasy Konto wzorując się na schemacie z przykładu GIdoObl.java. Wzór interfejsu podany bedzie na zajęciach (jest też skrótowo naszkicowany poniżej).

stan ....1250....
(JLabel) (JTextField)
-
wpłata/wypłata ....-100...
JButton) (JTextField)
-
..rezultat.. odblokuj
(JTextField) (JButton)
-
wykonanie operacji wpłata/wypłata (czyli naciśnięcie przycisku wpłata/wypłata) blokuje ten przycisk oraz pole tekstowe obok (z kwotą operacji) aż do naciśnięcia przycisku odblokuj, który zeruje pole z kwotą operacji i odblokowuje przycisk wpłata/wypłata. Pole rezultat podaje wynik ostatniej operacji: OK lub brak srodkow.

Zadanie 2. Zmodyfikować zgłaszanie i obsługę wyjątku tak, żeby w wyjątku przekazywana była kwota o jaką przekroczono możliwość wypłaty (np. "o 20 za duzo") i ta wartość była wypisywana w polu "rezultat" Wskazowka: PrzykladW14.java pokazuje podstawowe sprawy dotyczące wyjątków.