Graficzny Interfejs - cd., serializacja

Zadanie 3. Rozbudować klasę Konto i interfejs graficzny z poprzednich zadań tak, żeby można było anulować wykonane wcześniej operacje (ostatnią, przedostatnią, itd.) (Prostsza wersja tego zadania pozwoli wycofać tylko ostatnią operację.)

Zadanie 4. Dołączyć do interfejsu graficznego z poprzednich zadań możliwość zapisu stanu programu (najlepiej łącznie z historią) do pliku oraz możliwość odczytu z tego pliku i powrotu do zapisanego stanu, nawet po zamknięciu i ponownym włączeniu programu.

Wskazówka: użyć serializacji, przykład w pliku Serial.java.

Ułatwienie: nazwa pliku może być ustalona na stałe w programie.

Zadanie 5. Rozbudować klasę Konto i interfejs graficzny z poprzednich zadań tak, żeby wpisanie napisu nie będącego liczbą do pola zawierającego kwotę wpłaty/wypłaty powodowało pojawienie się odpowiedniego komunikatu w polu z rezultatem operacji. (Czyli trzeba wyłapać i obsłużyć wyjątek NumberFormatException)